С цел навременна информираност EVN България съветва клиентите си да заявят безплатните SMS и имейл услуги на дружеството за информация относно просрочени задължения и информация за стойността на фактурата. Заявката на услугите се извършва по удобен за клиента начин - по имейл, поща или чрез посещение в EVN Офис.
Чрез безплатните услуги клиентите могат по бърз и лесен начин да се информират за:
- стойността на сметката за консумирана електроенергия - веднага след нейното издаване
- просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.
Общо над 67 000 клиенти на EVN България са заявили безплатните SMS/имейл услуги.
Друга безплатна възможност за проверка на сметка и плащане от България и от чужбина чрез системата "EVN Онлайн плюс" на: https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
Чрез "EVN Онлайн плюс" клиентите на EVN България имат онлайн достъп до:
o История на фактурите от последните 13 месеца - информация за фактурите, представена по ИТН (измервателна точка номер)
o Графики за потреблението (в kWh) и за стойностите на фактурите (в лв.) за 13 месеца назад
o Заплащането на цена за възстановяване на електрозахранването, прекъснато поради неплащане
o Меню Помощ: указание в три кратки стъпки и примери как се плаща, както и отговори на често задавани въпроси.
ЕVN България
Телефонен Център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 - телефон при аварии
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 10207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg
www.evn.bg