EVN: Всеки наш клиент предварително може да разбере колко му е сметката

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (6)
17:30 / 29.01.2015
2215
По повод публично повдигнат въпрос по време на заседанието на Комисията по енергетика в Народното събрание на 27.01.2015 г. относно процеса на информиране на клиентите на EVN България за потребената от тях енергия, компанията за пореден път изразява своето становище, с което се надява да се запази експертното говорене по темата и да не бъде подвеждано общественото мнение, защото това не помага за спокойното функциониране на енергийната система. 

1. EVN България предлага предварително информация на своите клиенти за потребената от тях електрическа енергия.

2. Всеки един клиент на EVN България има свободата и личния избор по всяко време и напълно безплатно, да избере по какъв начин да получава тази информация.

3. За да осигури този избор и следвайки световните практики, EVN България е разработила следните възможности, предлагани на клиентите: 
 
• Известие чрез хартиена фактура
• Известие чрез имейл
• Известие чрез SMS
• Електронна фактура
• Специално за малките населени места, където не са налице онлайн каси, клиентите получават предварително разпечатани фактури.
• Проверка и плащане през "EVN Онлайн плюс" - система налична на интернет страницата на компанията www.evn.bg, достъпна на български и английски език.
• Проверка през денонощния телефонен център на компанията: 0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка - с едно обаждане може да се провери повече от един номер на измервателна точка (ИТН).

Всички тези усилия за постоянно разширяване на начините на предоставяне на информация следват разбирането на EVN България, че именно желанието на клиента е водещо при определяне на начина на получаване на информация. 

Всеки клиент може да получи необходимата му информация чрез предпочитания от него вариант. Всеки клиент има възможност по всяко време да промени желания метод за получаване на информацията за своите задълженията си. 

По отношение на заплащането на консумирана енергия компанията също се стреми да предлага максимално широк набор от възможности. Те включват: плащане на каса в салоните на държавните "Български Пощи" ЕАД, които имат една от най-големите мрежи в страната, с присъствие и в малките населени места.

Сред начините са и плащане през "EVN Онлайн плюс" на www.evn.bg, по Банкомат, epay.bg; easypay.bg; директен дебит; интернет банкиране; Transcard; SMS.

С изразяването на това становище, което компанията комуникира редовно от 2005 г. насам включително и до институциите, EVN България се надява да е полезна за коректното провеждане на публичния диалог по отношение на клиентите, които обслужва.


Виж коментарите (6)

Още по темата (289):
01.07.2016 Ето ги новите цени на тока за клиентите на EVN
01.07.2016 По-скъп ток за бургазлии от днес
30.06.2016 Шефът на КЕВР: Токът поскъпва от 1 юли, но минимално
28.05.2016 В проект на КЕВР: По-скъп ток за клиентите на EVN
15.04.2016 EVN посъветва бургазлии внимателно да четат договорите, които подписват
01.04.2016 От 1 април всеки може да смени доставчика си на ток, ето как става това
Още новини от Национални новини:
Сигнал за бомба в НДК
От 1 януари: В над 12 града водата ще мине 5 лева за кубик
Съдът не уважи исканията на шестима политици по казуса със залича...
МВР успокои: Няма открити взривни устройства при проверка на кури...
Доц. д-р Илиян Костов: Прецедент е да се взимат повторни проби от...
Приеха поредица препоръки срещу водната криза: Кои области са с н...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).