Дигитален маркетолог: Пандемията засили фалшивите реклами за лекарства
Пандемията засили фалшивите реклами за лекарства. Има хора, които се възползват от емоциите и страха в обществото. Слуховете, които се разпространяват бързо чрез дигиталните медии, са друга форма на дезинформация. Това каза в сутрешния блок "Добро утро, България" на "Фокус" дигиталният маркетолог Ивайло Тодоров.
По думите му информираността е от главно значение, за да се избегне всякакво подвеждане и да могат да се контролират последиците.
'В днешно време има поток от нерегистрирани традиционни и алтернативни средства за лечение на сериозни заболявания. Тези продукти с неясен произход могат да се рекламират дори от инфлуенсъри, които в стремежа си да изкарат повече пари, не правят проучване за продукта", допълни Тодоров.
Той обясни, че социалните мрежи имат специални ботове, които сканират самите реклами за продуктите и уебсайтовете, към които се препращат потребителите след като кликнат на рекламата.
"Това, което ние като консуматори можем да направим е, когато видим подобна реклама, да я докладваме като подвеждаща или измамна, за да я провери платформата. Така, ако има нередност, тази реклама ще бъде свалена от социалните мрежи", каза още Тодоров.