Деца останаха без коледни подаръци от баба си заради сгрешена онлайн поръчка

Автор: ИА Фокус
Коментари (0)
08:36 / 27.12.2024
424
Възрастна дама, която поръчала от електронен магазин магнитни кубчета за подарък на внуците си за празниците, е получила пратка със съвсем друг артикул, а продължителните ѝ опити да върне сгрешения пакет и да си възстанови заплатената сума остават неуспешни. За този случай информират от онлайн платформата "Ние, потребителите“, където е постъпил сигналът.

"Търговецът не е оставил опция "преглед и тест“ и дамата е заплатила пратката в офиса на куриерската служба. Когато отворила пакета, установила, че е доставен съвсем друг артикул. Върнала го е на търговеца чрез куриера, но още не може да си получи обратно парите. Писмено и по телефона е уведомила търговеца, че заради сгрешената пратка желае да се откаже от покупката и да и бъдат възстановени заплатените суми. По телефона сътрудникът е заявил, че не може да и съдейства, защото търговецът е чуждестранен и я насочил да пише на отдел "Рекламации“. След опит за връзка с тях проблемът остава нерешен, защото отговор няма и дамата не успява да си върне парите, които търговецът в този случай ѝ дължи.“, разказа основателят на "Ние, потребителите“ Габриела Руменова.

Във връзка с казуса тя препоръча, особено в кампании за масови намаления, хората да предпочитат търговци, които предоставят опцията "Преглед и тест“, за да имат възможност да проверят дали изпратеното отговаря на поръчаното. При възникването на подобен проблем пък да се оформи на място протокол с представител на куриерската служба, че пратката е сгрешена. Така потребителят ще си осигури документи, въз основа на които да предяви своята претенция не само пред търговеца, но и пред институциите, включително и съда.

"Когато грешката при изпращането на стоката е на търговеца, възстановяването на правата не следва да струва нищо на потребителя. Това не е този 14-дневен срок, в който ние решаваме по собствено желание да се откажем от поръчка, която сме направили. Това е рекламация, която предявяваме, защото има несъответствие между онова, което сме заявили, и това, което сме получили“, разясни още Руменова.

Виж коментарите (0)

Още по темата (204):
28.12.2024 Как крал Чарлз наруши правилата?
28.12.2024 Знаехте ли, че тази сцена от най-обичания коледен филм е импровизация?
28.12.2024 Кирил Петков се спуска със сноуборд от Седемте рилски езера
28.12.2024 Предпразнично: Огромни задръствания на "Кулата" в посока Гърция
28.12.2024 Дизайнер: Дълбоки деколтета, високи цепки, гол гръб - всичко това е на мода. Бъдете смели
28.12.2024 Проф. Байкова: Три дни ни трябват, за да се възстановим от голямото преяждане по празниците
Още новини от Национални новини:
23 пияни и 8 дрогирани шофьори залови полицията
Тежко остава състоянието на момчето, пронизано от падащо дърво на...
Пиян и надрусан младеж и компанията му пребиха шофьор на снегорин...
Парично обезщетение за болничен не се изплаща на хора, нарушили р...
В криза сме за лични лекари
Утре ни очаква промяна във времето


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).