Читателка алармира за фалшива промоция и пореден жалък опит за мамене на клиенти
Защо клиентите да страдат заради некадърни български търговци? Този въпрос зададе редовна читателка на Plovdiv24.bg. Даваме й думата сега: "За кой ли път път се сблъсквам с поредния безумен, неадекватен и некадърен български търговец. Решавам да си поръчам осветително тяло от голяма верига магазини. Поръчката е направена и след това получавам неграмотен отговор, че продуктът не е наличен.
Отварям отново сайта им - продуктът е наличен в 5 магазина в страната!!! Отговаря ми се, че онлайн магазинът им работи само с наличностите от магазина в София, намиращ се на булевард "Европа" 441. Ами добре де, и на сайта пише, че осветителното тяло е налично там... Но то е само мостра, а те не изпращали такива.
Питам аз - къде, за бога, е упоменато, че онлайн магазинът работи само с наличностите от магазина на бул. "Европа" 441 в София? И защо тогава водите продукта наличен в този обект, като не може да го изпратите??? Защо не е премахната опцията за продажба онлайн, както е направено с други продукти??? Впоследствие отчасти сама намирам отговор на някои въпроси.
Виждам, че конкретната лампа е в каталога им с промоции, рекламира се и на сайта. Как ще си позволят продукт от промоционалната брошура да не се води наличен онлайн? Поредната фалшива българска промоция, поредният жалък опит за мамене на клиентите.
И след като им зададох всички тези въпроси, дори нямаха доблестта да отговорят или да променят нещо. Дребни мишкарски истории на "големите търговци"!"...