С редакцията на
Burgas24.bg се свързаха представители на "Булсатком", които внесоха малко повече яснота във възникналата по-рано днес ситуация. Припомняме,
че множество клиенти сигнализираха, че услугата е недостъпна за тях.
Публикуваме без редакторска намеса становището на кабелният оператор:
"Благодаря Ви, че коректно сте споделили информацията от сайта на компанията. Добавяме и допълнително становище за ситуацията.
Булсатком приключи с актуализацията на софтуера на оборудването си, което наложи временно прекъсване на доставката на телевизионните канали до част от клиентите на компанията. В рамките на няколко часа успешно бяха направени необходимите ъпдейти и всички услуги поетапно се възстановяват. Профилактиката, предвидена за късните часове на нощта, е продължила по-дълго от предварително заложеното.
Още сутринта Булсатком уведоми своите клиенти, че поради актуализация на софтуера има вероятност от временно прекъсване на услугата при част от наличните приемници, като предварително се извини за създалото се неудобство. Усилията на компанията са насочени към предоставяне на по-добро и качествено съдържание, като от началото на годината Булсатком инвестира в цялостно технологично обновление, с което да предостави на своите лоялни клиенти още по-добра услуга."