ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Българин резервира ваканция в Турция, не отиде на почивка, но олекна със стотици левове | ||||||
| ||||||
Мъжът се възползвал от ранното записване за "ол инклузив“ морски отдих в южната ни съседка и още миналия ноември платил 1000 лева капаро за ваканцията си през септември 2020 г. Ползвал съм услугите на фирма "Ориент 99“ в продължение на доста години и никога не съм имал проблеми – всичко беше нормално като услуги, отношение и т.н. Трябваше да заминем на 11 септември тази година. Притеснихме се заради пандемията и увеличаващия се брой на заразените в Турция. Жена ми беше много разтревожена и решихме, че е по-добре да не ходим на почивката“, разказа Георги. Той изпратил запитване относно възможните опции за възстановяване на капарото или капариране на същия пакет за следващата година. Получил отговор, че екскурзиите до Турция били активни, фирмата извършвала превозите и можела да удържи 95% от капарото при отказ от страна на клиента. "Тези хора извършват туристическа услуга и ресорното им министерство е това на туризма. Не са транспортна фирма да превозват камъни или картофи от точка до точка. Според мен човек, за да отиде на почивка, трябва да се чувства нормално, не да се притеснява и да носи маски навсякъде или да бъде поставен под карантина. Датата на заминаването мина и ние не отидохме на почивката. Малко по-късно се чух с мой приятел, който замина за същия хотел – аз лично му препоръчах тази агенция, просто той беше резервирал по-късна дата от нас. Исках да разбера дали са доволни от условията в хотела и т.н. Каза, че всичко е било супер и разказа за други отказали се от същата почивка клиенти, на които им било предложен ваучер за 100% от капарото като резервация за следващия сезон. По-късно аз отидох в офиса, предложиха ми 70% от сумата под формата на ваучер. При подписването на документите попитах защо за една и съща оферта на едни хора предлагат 100% ваучер, а на други – 70%. Първоначално служителите се смутиха от въпроса ми, после ми обясниха, че водели индивидуални пазарлъци с хотела за всеки клиент. На работа беше синът на управителката. След като зададох въпроса си, той се изнерви и отказа да ми предложи какъвто и да е вариант. Сега ще се консултирам с адвокат и ще водя съдебни битки за парите си“, разказа потърпевшият Георги. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14426 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2405 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Община Бургас стартира важен проект
11:02 / 20.11.2024
ОДМВР Бургас с важно съобщение за шофьорите
10:52 / 21.11.2024
Ужас! Намушкаха жена посред бял ден в Бургас!
16:52 / 20.11.2024
Ще стане прекрасно в този бургаски парк
10:27 / 21.11.2024
Много сгафил шофьор сгащиха в Бургаско
11:53 / 20.11.2024
Важно! Затварят подземната улица!
13:26 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета