Българин резервира ваканция в Турция, не отиде на почивка, но олекна със стотици левове

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
23:17 / 14.10.2020
2246
Пловдивчанин, който предплатил 1000 лева за 7-дневна почивка в Турция, но се отказал от пътуването заради пандемията от COVID-19, ще търси капарото си по съдебен път след мощен скандал с туристическата фирма "Ориент 99“. За това се оплака потърпевшият Георги С. пред репортер на Plovdiv24.bg.

Мъжът се възползвал от ранното записване за "ол инклузив“ морски отдих в южната ни съседка и още миналия ноември платил 1000 лева капаро за ваканцията си през септември 2020 г.

Ползвал съм услугите на фирма "Ориент 99“ в продължение на доста години и никога не съм имал проблеми – всичко беше нормално като услуги, отношение и т.н. Трябваше да заминем на 11 септември тази година. Притеснихме се заради пандемията и увеличаващия се брой на заразените в Турция. Жена ми беше много разтревожена и решихме, че е по-добре да не ходим на почивката“, разказа Георги.

Той изпратил запитване относно възможните опции за възстановяване на капарото или капариране на същия пакет за следващата година. Получил отговор, че екскурзиите до Турция били активни, фирмата извършвала превозите и можела да удържи 95% от капарото при отказ от страна на клиента.

"Тези хора извършват туристическа услуга и ресорното им министерство е това на туризма. Не са транспортна фирма да превозват камъни или картофи от точка до точка. Според мен човек, за да отиде на почивка, трябва да се чувства нормално, не да се притеснява и да носи маски навсякъде или да бъде поставен под карантина.

Датата на заминаването мина и ние не отидохме на почивката. Малко по-късно се чух с мой приятел, който замина за същия хотел – аз лично му препоръчах тази агенция, просто той беше резервирал по-късна дата от нас. Исках да разбера дали са доволни от условията в хотела и т.н. Каза, че всичко е било супер и разказа за други отказали се от същата почивка клиенти, на които им било предложен ваучер за 100% от капарото като резервация за следващия сезон. По-късно аз отидох в офиса, предложиха ми 70% от сумата под формата на ваучер.

При подписването на документите попитах защо за една и съща оферта на едни хора предлагат 100% ваучер, а на други – 70%. Първоначално служителите се смутиха от въпроса ми, после ми обясниха, че водели индивидуални пазарлъци с хотела за всеки клиент. На работа беше синът на управителката. След като зададох въпроса си, той се изнерви и отказа да ми предложи какъвто и да е вариант. Сега ще се консултирам с адвокат и ще водя съдебни битки за парите си“, разказа потърпевшият Георги.

Виж коментарите (0)

Още по темата (14426):
15.11.2024 Д-р Бацелова: Новият подвариант на COVID-19 e по-заразен, но няма повод за паника
14.11.2024 Лекар обясни защо мъжете карат по-тежко настинките и грипа
13.11.2024 Новият вариант на коронавируса ХЕС вече е в България, много е заразен
11.11.2024 Недостиг на назална грипна ваксина за децата в аптеките
10.11.2024 Здравният министър: Имаме едва пет позитивни проби за грип и 500-600 позитивни теста за COVID-19 за седмица
06.11.2024 Пускат противогрипната ваксина за деца в аптеките от понеделник
Още новини от Национални новини:
Полицията е задържала участниците от боя от мола
Депутати скочиха яростно срещу Явор Божанков и го съсипаха от под...
Meteo Balkans: Идва студ до минус 15 градуса!
Наши полицаи задържаха младеж от Северна Македония за телефонна и...
Прочетете писмото на "БСП - Обединена левица", което изпрати до 5...
Защо в България няма банки като Revolut?


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).