ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Болните с COVID-19 в таксито само с придружител | ||||||
| ||||||
"По време на срещата със здравния министър Костадин Ангелов бяхме попитани дали може да се разчита на нас при евентуална криза, на което ние отговорихме положително. Условията, при които ще стане извозването, разбира се, включват разделителна преграда между клиент и шофьор и всички в купето трябва да са и с маски. Да има и дезинфектанти - лични и такива за автомобила“, добави той. Ризов припомни, че участието на таксиметровите шофьори е на доброволен принцип всички компании проведоха анкети. "За своята фирма, която е средна по големина (10 до 100 автомобила), мога да кажа вече, че имам организирани 4 коли за тази цел. Предполагам, че и в останалите компании има създадена организация. Проблемът е, че от 6000 таксиметрови автомобила можем да отговорим с около 1% от състава си. Автомобилите ни обаче няма да бъдат обозначавани със стикери тип "Червен кръст", поясни браншовикът. Според Спас Атанасов, председател на Браншовата камара на таксиметровите водачи и превозвачи, след допитването до шофьорите обаче се оказва, че повечето не са съгласни да се включат в извозването на болни. "Изключение може да се направи единствено, ако попаднем "във военно положение", тогава вероятно 1% от шофьорите ще бъдат доброволци. За момента шофьорите са на мнение, че подобна стъпка би довела до отлив на клиенти, тъй като те ще се притесняват, че колата не може да бъде достатъчно добре дезинфекцирана. Повърхностите на линейките могат да се почистват лесно, но в таксиметровите коли би било много по-трудно. Няма специални изисквания, остават валидните до момента - маска, ръкавици, дезинфекция на няколко часа, преграда между шофьора и пътника“, смята Ризов. Емил Игнатов от една от големите таксиметрови фирми потвърди опасенията на шофьорите от отлив на здрави клиенти, когато се разчуе, че тяхната компания вози болни от коронавирус. "Те много се страхуват. Другият проблем е тези, които ще се съгласят да участват и да возят само болни, пък се питат дали ще има достатъчно такива клиенти, за да могат да си изкарат необходимите пари, за да си плащат лизинговите вноски и да си покриват другите разходи и да си изкарат надницата. Колегите от другите компании също роптаят“, обясни Игнатов. По думите му в такъв случай е хубаво да се обмисли схема за заплащане на ползването на колите по начин, при който шофьорите да не се тревожат дали ще могат да си изкарат заработката. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14434 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2406 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Почина светило в българската медицина
13:02 / 01.12.2024
Победителят в Big Brother 2024 е Марио! Мрежата полудя!
22:52 / 30.11.2024
Защо Стан от "Игри на волята" отказа да отиде в Изолатора
16:20 / 30.11.2024
Шаранът в Бургас поскъпна
09:24 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета