© Burgas24.bg | | "Холдинг Български държавни железници" ЕАД връчват за шеста поредна година приза "Почетен клиент на БДЖ". Призът е свързан с бонусната програма на железопътния превозвач, която дава възможност на клиентите да събират бонусни точки в зависимост от вида и броя на закупените от тях абонаментни карти за пътуване с влак. Според регламента, почетен клиент на "Холдинг Български държавни железници" ЕАД става пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки през годината. Наградата, която традиционно се връчва на носителя на приза, е карта за безплатно пътуване за една година по цялата железопътна мрежа в страната.Кампанията по номиниране на "Почетен клиент на БДЖ" за 2010 г. стартира на 18-ти януари и приключи на 10-ти декември. В кампанията взеха участие 40 клиенти. Най-много бонусни точки (32,96 т.) събра г-н Тихомир Атанасов Атанасов от гр. Пловдив. През настоящата година Тихомир Атанасов е закупил общо девет едномесечни абонаментни карти по намалена тарифа (срещу представяне на железопътна карта "Класик") за пътуване по маршрут Пловдив - София (с дължина 156 км). Съветът на директорите на "Холдинг БДЖ" ЕАД удостоява г-н Атанасов с приза "Почетен клиент на БДЖ" за 2010 г. Тихомир Атанасов се награждава с карта за безплатно пътуване през цялата 2011 г. в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
На второ място се нарежда г-н Ивайло Христов Стоянов от гр. Септември. През 2010 г. г-н Стоянов е закупил десет едномесечни абонаментни карти по намалена тарифа (срещу представяне на железопътна карта "Класик") за пътуване по маршрут Септември - София. Ивайло Стоянов ще бъде награден с една шестмесечна абонаментна карта за безплатно пътуване в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
Още 7 клиенти на "Холдинг Български държавни железници" ЕАД, натрупали минимум 20 бонусни точки, ще бъдат наградени с един двупосочен билет за безплатно пътуване в първа класа на влаковете в страната по избран от тях маршрут.
Бонусната програма на "Холдинг Български държавни железници" ЕАД ще продължи и през следващата година. Новата кампания по номиниране на "Почетен клиент на БДЖ" за 2011 г. ще стартира от 10-ти януари.
Призът "Почетен клиент на БДЖ" беше учреден в края на 2005 г. с Решение на Съвета на директорите на железопътния превозвач.
Право на участие в бонусната програма на "Холдинг Български държавни железници" ЕАД имат всички клиенти, закупили едномесечна или тримесечна абонаментна карта по редовна тарифа или по намалена тарифа (срещу представяне на железопътна карта "Класик", "Младеж" или "RailPlus O"). Включването в програмата става със закупуването на първата абонаментна карта и с попълването на формуляр за участие - "Клиентска карта".
Всяка абонаментна карта, закупена от пътник през годината, се регистрира в неговата "Клиентска карта" и му носи определен брой бонусни точки. Едномесечната абонаментна карта, закупена по редовна тарифа носи 2 бонусни точки, а абонаментната карта за три месеца при същите условия носи 8 точки. Абонамeнтна карта за един месец, закупена с намаление при представяне на железопътна карта "Класик", "Младеж" или "RailPlus О", носи 1 бонусна точка, а тримесечната карта с отстъпка носи 5 точки.
През 2010 г. продължиха да действат утвърдените критерии, условия и технология за номиниране, като се даде коефициент на тежест на закупените абонаментни карти с маршрут над 40 км срещу жп карта "Класик".
Според регламента, в бонусната програма нямат право да участват клиенти със служебни абонаментни карти, петдневни абонаментни, абонаментни карти за вътрешноградска зона, както и абонаментни карти, закупени с намаление срещу представяне на железопътна карта "Дете", "Учащ", "Възрастен" и "Трудноподвижно лице". В инициативата не участват и клиенти, които са върнали своите абонаментни карти. |