"Това е, което търсим-обединяване на усилията на всички нас. Само с общи усилия може да покажем какво богатство се крие в страната ни и колко ние самите познаваме България", убедена е Ангелкова. Тя подчерта, че в България има повече от 47 000 културни паметници, повече от 600 минерални извори и повече от 4 000 атракции. С тези дадености може да развиваме целогодишен туризъм, смята още Ангелкова.
Тя заяви, че една от целите на държавите от Дунавския регион е да се изработи общ бранд "Дунав", който да се рекламира на далечни пазари.
Началото на кампанията "Мислиш си, че познаваш България" беше поставено днес. Инициативата цели повече хора да изберат България за лятна, зимна или уикенд дестинация. Основната част от кампанията ще бъде онлайн игра на уебсайта на проект, която ще се проведе от 1 до 30 юли. Играта ще разшири познанията на участниците за исторически и културни факти за малко известни места. Участниците ще участват и в томбола с награди. На сайта на кампанията потребителите могат да споделят любими свои места за пътувания в страната, като качват снимки в галерията.
България е съкровище. Сънародниците ми посещават и българското Черноморие. Миналата година 250 000 поляци посетиха Черно море. Това заяви Кшищов Краевски, посланикът на Полша в България, който също участва в откриването на инициативата "Мислиш си, че познаваш България".
От своя страна Лйерка Алайбег, посланик на Хърватия в България посочи, че веднага, когато е чула за проекта, се е съгласила да участва.
"В първия момент, когато дойдох в България се влюбих в страната. С България се обичаме. България и Хърватия трябва да обединим ресурсите си и се надявам, че един ден ще имаме истинско взаимодействие и туристите ни ще могат да се наслаждават на страните ни", каза Алайбег.
Тя подчерта, че в страната ни има хубава храна, природа и мили хора. Това, според нея, със сигурност привлича туристите.
"Има още много неща в България, които да бъдат открити. Аз съм тук от година и половина и знам малко за България, но тя е едно съкровище, което трябва да бъде преоткривано. Всички посланици трябва да надигнем глас, че България е място, което трябва да се посети и да се препоръча на всеки. Вярвам, че си заслужава България да бъде рекламирана и препоръчвана", добави посланикът на Хърватия.