ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
АПИ: Готови сме още днес да пуснем АМ "Струма" | ||||||
| ||||||
В момента той прави проверка на място, за да установи докъде е стигнало почистването на отпадъците след пожара отпреди няколко седмици. Инж. Терзийски не се ангажира с прогноза кога точно те ще бъдат премахнати, но съобщи, че има предписание към пътната агенция от РИОСВ - Перник. До 2 септември АПИ трябва да почисти теренът, за който отговаря - 2,5 метра пространството под магистралата. "Община Дупница ни е сезирала през 2018 година. При последваща проверка не са открити отпадъци. От РИОСВ са ни сигнализирали на 20 август с предписание до 2 септември да се почисти", коментира шефът на Агенция "Пътна инфраструктура'. "От вчера сме поискали контролните органи - РИОСВ и Община Дупница да ни укажат къде да депонираме. АПИ не се вайка пред медии и в студия, тя работи. Проблемът ще се реши когато цялото нещо бъде уредено законово", заяви още той. Инж. Павел Диковски, член на УС на Българска камара "Пътища" направи прогноза за възстановяване на пътното съоръжение пред БНР: "Аз не бих опровергал прогнозата на проф. Назърски, че са необходими два месеца (за пускането на движението в посока "Кулата"), но смятам, че това е оптимистичният вариант. Защото, ако се наложи да се подменя носеща греда, защото има увредени греди в крайните полета, за които тепърва изследванията ще покажат колко са увредени. Доколкото знам, се предвижда да се направи едно пробно натоварване на моста, което ще докаже степента на носимоспособност на съоръжението". Направата на прогнози, преди да сме прочели текста на екпертизата, е боравене с доста неизвестни. Трябва да са ясни резултатите от експертизата, защото до този момент в България не сме имали такъв прецедент. Такъв пожар под транспортно съоръжение не сме имали. Изобщо пожар от този порядък, толкова дълговременен и с развитието на такава висока температура. Всичко, което знаем за деградацията на стоманобетоновите елементи в пожарни условия до момента, е малко теоретично. Защо според него АПИ не е действала своевременно, след като е имало сигнали от страна на местната община, че има неправомерно складиране на материали: "В случая АПИ е малко разширеният вариант. За мен там отговорността се носи от Областно пътно управление - Кюстендил, което е собственик на пътната мрежа в областта. Областно пътно управление е стопанинът на пътната мрежа, а пътно поддържащото предприятие, което е отговорно, също е във взаимовръзка. След като са установили, че има такива материали, е трябвало да направят всичко възможно да бъдат елиминирани и изнесени от това място", каза Диковски. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ужасен инцидент с тротинетка в Бургас
09:23 / 26.11.2024
Катастрофа с двама пострадали на пътя Айтос – Бургас
09:25 / 27.11.2024
Важна новина от "Бургасбус"
17:12 / 27.11.2024
Блъснаха ученичка на пешеходна пътека в "Меден рудник"
09:42 / 27.11.2024
Тази шофьорка от Бургас следващия път ще внимава повече
10:16 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета