Компанията, основана преди година, произвежда и продава устройство за интернет контрол на климатици, което обещава до 25% спестяване от консумираната енергия.
Българската фирма получава своето финансиране от два инвестиционни фонда - Eleven, по европейската програма за развитие на малък и среден бизнес "Джереми", както и от Rosslyn Capital - български инвестиционен фонд за развитие на по-късен етап.
Фирмата планира да навлезе основно в Турция, Испания, Италия и Гърция, като най-големи пазари, но ще продължи да продава и в България.
Българският екип разработи устройство, което позволява управлението на климатик от всяка точка на света. Всичко, което необходимо на потребителя е неговия смартфон. Устройството не изисква професионална инсталация и работи с всички марки и модели климатици.
Базирайки се на местоположението на потребителя, Мелиса решава кога и как да нагласи температурата у дома. Например, когато потребителят не си е удома вкъщи, тя поддържа различна температура, а когато разбере, че се прибира, включва климатика. Умният алгоритъм позволява до 25% намаляване на разходите за консумация на електроенергия на климатика.