15-годишна наби момиче в двора на училище, пострадалата е в болница с комоцио

Автор: Георги Кирилов
Коментари (0)
14:54
275
Служители на РУ-Пирдоп отработиха сигнал за сбиване между непълнолетни, съобщиха от ОДМВР-София. Около 13.30 часа на 9 октомври в полицията е постъпил сигнал от директора на училище в Златица за сбиване между две момичета пред двора на училището, докато чакали училищния автобус. 

На място незабавно са били изпратени служители на РУ-Пирдоп, които са установили, че пострадалото 14-годишно момиче е без видими следи от насилие. В снетото сведение в присъствието на родител, непълнолетната е посочила, че ѝ е бил нанесен побой от 15-годишно момиче. 

От втората непълнолетна девойка също е снето сведение в присъствието на родител и училищен психолог. На нея и на нейния баща са съставени предупредителни протоколи. В днешния ден в районното управление е постъпила информация от лечебно заведение, че пострадалото момиче е настанено с комоцио.

Днес по обяд в отдел "Закрила на детето“ – Пирдоп бе проведен Координационен механизъм за взаимодействие между институциите с участието на представители на отдела, прокуратурата, учебното заведение и Община Златица. Полицейските служители продължават работата по пълното изясняване на всички факти и обстоятелства по случая, след което всички материали ще бъдат изпратени по компетентност в прокуратурата.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Илков: Няма изискване, което да не сме изпълнили за Шенген
Вицепрезидентът Йотова: България е пример за креативност и адапти...
Годни ли са за ползване бункерите у нас? 
Установени са нецелево разходвани средства в размер на 4 233 894 ...
Бившият кмет на Омуртаг остана без имунитет
Земеделците ще получат цялата украинска помощ


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).