От днес клиентите на EVN могат да проверяват сметките си за парно в интернет | ||||||
| ||||||
Информацията във виртуалните фактури се актуализира веднъж в месеца, след фактуриране на топлинната енергия и не отразява ежедневно извършените плащания. В посочените суми не се включват задълженията на потребители по образувани изпълнителни дела. За да използват тази услуга клиентите трябва да направят еднократно регистрация, която е описана в самата страница. Услугата ще намерите на web страницата - Услуги и тарифи - Плащане - Проверка на сметката. EVN Bulgaria продължава прилагането на концепцията си за усъвършенстване на обслужването и предоставяне на повече информация за клиентите си. Проверка на изразходваната енергия може да се провери и в телефонния център на дружеството. Това може да стане с услугата за автоматична проверка на телефонен номер 0700 10 207 или на общия телефон за информация 0700 1 7777 (след свързване се натиска 1). И в двата случая е необходимо клиентите да въведат своя ИТН - номер на измервателна точка (може да бъде видян от предишна фактура). По този начин информацията се предоставя по най-бърз и точен начин. |