Общини и болници разкриват телефонни линии за оказване на психологическа помощ | ||||||
| ||||||
От началото на извънредното положение колцентърът във великотърновската община работи ежедневно. "Работим по 9 часа на ден и приемаме обаждания от граждани, които се нуждаят от стоки от първа необходимост. Съдействаме им за закупуване на ръкавици, маски, хранителни продукти", каза Даниел Бончев, ръководител на колцентъра в Община Велико Търново. Ежедневно, около 20 възрастни великотърновци се възползват от безплатната услуга. Сред тях е 85-годишният Нанко Нанков. "Мога само да съм доволен и нищо повече. И да си стоя вкъщи", сподели той. Освен за закупуване на стоки от първа необходимост, от тази седмица колцентърът се грижи и психичното здраве на великотърновци. Разкрити са още телефонни линии, на които отговарят психолози. "Всички са по-тревожни и несигурни, какво предстои и по различен начин се адаптират, към това което се случва. Нормален е страхът. Въпросът е да го овладеем на едно по-рационално ниво", каза психологът Милена Ангелова. Конфиденциалността на проблемите и анонимността на хората, които имат нужда от психолог, е гарантирана. |