© Burgas24.bg | | Национална агенция "Пътна инфраструктура" обявява старта на обществен дебат по темата трябва ли да има рекламни съоръжения в сервитутната зона на републиканските пътища. Ръководството на агенцията отчита зачестилите въпроси по темата за крайпътните билбордове и е убедено, че човешките животи, завършващи по българските пътища, са не просто статистика, а разговор, който трябва да се води в широк обществен контекст и на висок глас.
На официалния сайт на агенцията www.napi.government.bg е даден старт на инициативата. Всички граждани и институции могат да дадат своето мнение за целесъобразността на въпроса да има ли рекламни съоръжения на 3 метра от ръба на пътното платно в България. Всеки може да заяви своята гражданска позиция, като изпращат своите мнения и препоръки на адрес: гр. София, бул. "Македония" № 3 - Национална агенция "Пътна инфраструктура" или на сайта на агенцията. |