Бургазлийка: Таксиметрова компания цака клиентите си с нова такса | ||||||
| ||||||
"Желая да Ви разкажа как таксиметрова фирма "Инди кар", чийто коли изцяло са завзели стоянките пред Мол Галерия, от 01.08.2017г. имат допълнителна такса от 0.99 лева. След като се качих в таксито, таксиметровият шофьор пуска брояча с първоначалната такса - 1.99 лева, а не е 0,99 лева, /както е обявено/. Изминаваме 2.4 км. и сумата която трябва да заплатя за изминатите километри е 4.28 лева. След поискване на касова бележка с фирма ЕТ "Йоско - Йоско Йосифов"(превозвач на "Инди кар") учтиво ми се предоставя такава и виждам: цена за километър, първоначална такса, цена за престой, както и допълнително начислена такса от 0.99 лева - "такса повикване", разказва Светла К. "На въпроса, защо имам такава такса, таксиметровият шофьор отговаря: "при оплакване се обадете на фирмата". Решавам да се обадя във фирмата "леко гневна" и оттам ми обясняват за въпросната допълнителна такса, която аз лично вярвам, че ще я има до 01.09.2017г., но не могат или не искат да ми кажат как тази допълнителна такса е регламентирана като "такса повикване", въпреки че съм се качила на таксито от стоянка, а не съм го повикала. Вярно е, че ден година храни, но въпросните таксиметрови фирми да не забравят, че сезонът ще свърши и отново ще си стоят "гладни" и ще свиркат по булевардите да си търсят клиенти", пише още читателката ни. Други наши читатели разказаха, че таксата от 0,99 лева им била представяна като "лятна надбавка". При всички положения това е иновативен подход, който предизвика безкрайно противоречиви коментари. Burgas24.bg предоставя на таксиметровата компания право на отговор! |