EVN: Всеки наш клиент предварително може да разбере колко му е сметката | ||||||
| ||||||
1. EVN България предлага предварително информация на своите клиенти за потребената от тях електрическа енергия. 2. Всеки един клиент на EVN България има свободата и личния избор по всяко време и напълно безплатно, да избере по какъв начин да получава тази информация. 3. За да осигури този избор и следвайки световните практики, EVN България е разработила следните възможности, предлагани на клиентите: • Известие чрез хартиена фактура • Известие чрез имейл • Известие чрез SMS • Електронна фактура • Специално за малките населени места, където не са налице онлайн каси, клиентите получават предварително разпечатани фактури. • Проверка и плащане през "EVN Онлайн плюс" - система налична на интернет страницата на компанията www.evn.bg, достъпна на български и английски език. • Проверка през денонощния телефонен център на компанията: 0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка - с едно обаждане може да се провери повече от един номер на измервателна точка (ИТН). Всички тези усилия за постоянно разширяване на начините на предоставяне на информация следват разбирането на EVN България, че именно желанието на клиента е водещо при определяне на начина на получаване на информация. |
Още по темата: | общо новини по темата: 289 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/49 ] следващата страница |