42 800 получават SMS от EVN: Платете си сметката! | ||||||
| ||||||
С безплатната услуга клиентите получават известия по SMS или имейл за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсване на снабдяването, което позволява клиентите да бъдат своевременно информирани за свои задължения. Това води до значително намаляване на риска от прекъсване на електрозахранването поради неплащане в определените срокове. Заявяването на услугата се извършва чрез попълване на декларация, в която се вписва: • име на клиента • ИТН (измервателна точка номер) • валиден имейл или номер на мобилен телефон (за клиентите на всички мобилни оператори в страната). С цел да се гарантира достоверността на предоставените данни е необходимо титулярът на партидата (или упълномощено от него лице) да предаде попълнената декларация в удобен за него EVN офис в Югоизточна България. Като допълнителна опция със същата декларация клиентите имат възможност едновременно да заявят и безплатна услуга "Информация за стойността на месечната фактура за електроенергия" по SMS или имейл. Декларацията може да бъде намерена нa място във всеки EVN офис, както и на сайта на дружеството. EVN България напомня, че официалните срокове за заплащане на консумирана електроенергия са: o I група клиенти - от 1-во до 15-то число на месеца o II група клиенти - от 11-то до 25-то число на месеца. |
Още по темата: | общо новини по темата: 289 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/49 ] следващата страница |