Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Покупката на ананас или маруля се приема за открита покана за флирт – тенденцията набира скорост 
©
През последния месец в Испания се появи нова тенденция в света на срещите. Хората използват необичайни символи, като ананас и маруля, за да сигнализират, че са отворени за нови запознанства, докато пазаруват в супермаркета. Стотици необвързаните се редят на опашка в популярна верига от супермаркети, за да вземат няколко артикула с надежда да намерят партньор.

В контекста на новата испанска тенденция, когато поставите ананас в пазарската количка, сигнализирате желание за нова връзка. Идеята е проста – ако пазарувате и искате да дадете знак на околните, че сте отворени за запознанства – взимате ананас. Ако той е обърнат с "главата" надолу, това означава активно търсене на партньор. Процесът е завършен, когато бутнете количката си в секцията за вино на магазина, и се надявате, че привлекателен за вас човек ще отговори положително.Готовите да направят първата крачка, трябва закачливо да блъскат колички с купувача, на когото са се спрели.

Друг популярен продукт е марулята, която се разваля бързо и трябва да се консумира до няколко дни. Избралите нея дават препратка, че към момента предпочитат краткотрайни отношения или флирт.

За разлика от тях, някои необвързани взимат леща. В контекста на новите тенденции за срещи, тя показа зрялост и дългосрочни намерения. Ако човек пазарува и постави пакет леща в количката си на видно място, той е готов за по-задълбочена връзка, която излиза извън рамките на флирта.

Супермаркетите, които обикновено са място за ежедневни дейности, се превръщат в неочаквано социално пространство, където хората могат да срещнат бъдещ партньор. За разлика от онлайн приложенията за запознанства, този метод предлага директна среща на живо, която започва с усмивка и приятелски жест.

Тенденцията бързо набира популярност в социалните мрежи, където много хора споделят опита си, разказва businessnovinite. В Twitter и Instagram могат да се намерят хаштагове като #PineappleDating и #LettuceLove, където потребители разказват за своите преживявания в супермаркетите. За някои това е забавен начин да флиртуват, докато за други е просто повод да се усмихнат или да започнат разговор със случаен човек.


Още новини от Любопитни новини:

https://www.burgas24.bg/novini/interesno/Pokupkata-na-ananas-ili-marulya-se-priema-za-otkrita-pokana-za-flirt-tendenciyata-nabira-skorost-2271112
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.