Директор се оплака: Минаваш 23 стъпки, за да накажеш ученик, все едно налагаме присъди и вкарваме в затвора | ||||||
| ||||||
Смисълът на санкциите е да бъдат маркер, който да показва на ученика и родителите, че той е прекалил и трябва да коригира поведението си, посочи той. Изречението за правото на обжалване се възприема от родителите като подкана да докажат невинността на децата, отчита Александров. Относно някогашното предложение на синдикатите да има оценка за поведение Асен Александров коментира: "Ученикът е различен в различно време. За една оценка – просто е неизпълнимо. Но в много държави в оценката на учениците има калкулирани компоненти, които отразяват определени житейски умения на учениците – примерно работа в екип. Би могло около 20-30-40% от една оценка да бъдат тези житейски умения – комуникация, работа в екип, креативност и т.н." |