Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Клиенти на ЦКБ изпаднаха в конфузни ситуации, бесни са!
Автор: Екип Burgas24.bg 14:14 / 10.04.2024Коментари ()1114
"Уважаеми клиенти и партньори,

Достъпът до системата ни е временно ограничен поради провеждане на тестове и въвеждането на модул, необходим за предстоящото преминаване към еврозоната.

Постепенно възстановяваме целия ни спектър от услуги. Банковите трансакции и достъпът до банкомати вече са активни.

Благодарим ви за търпението и молим да приемете извиненията ни за причиненото неудобство!", съобщиха от "Централна кооперативна банка" във фейсбук страницата си.

Междувременно под публикацията хората масово недоволстват, че не са били уведомени по-рано, а чак часове след възникването на проблема, видя Plovdiv24.bg. Доста клиенти на ЦКБ са изпаднали в конфузни ситуации сутринта заради невъзможността нито да изтеглят пари, нито да платят с карта:

"Оставих сутринта да зареждам колата и тръгнах да тегля пари, и на двата банкомата на бензиностанцията - пълен блокаж на картата - отказана транзакция? Добре че имах друга и успях да изтегля, че не зная как щях да се разплащам със заредена кола и без достатъчни при кеш. Да поясня, бензиностанцията не приема плащане с карти! Освен че не можех да изтегля пари и приложението не работеше, за да проверя какво се случва със сметката и карата ми! Беше нужно предварително да бъдем информирани, а не да изпадаме в неудобни и стресиращи ситуации!", недоволства шофьорка.

"Сутринта трябваше да купя лекарства за детето си, нито плащането с карта можа да мине, нито да изтегля от банкомат! Това е много некоректно от ваша страна!", обясни друг клиент.

"Как е възможно без предварително съобщение, да се спрат всички услуги?!? Поне основната страница в сайта трябва да е достъпна и да има информация за проблема. Половината от работния ден мина. С фирмените сметки какво правим? Договорени плащания към контрагенти? Лихвите за неспазените срокове кой ще ги плати? Да не говорим, че е време за ДДС и т.н.", недоволства потребител.

"Сутринта не можах да платя в магазина чрез Google Walet/G Pay. След няколко проби и злобни погледи от опашката и касиера се отказах. Добре че беше малка покупка и случайно имах достатъчно кеш. "Въвеждане на модул за еврозоната" не е аварийна ситуация предполагам, че да не може да предупредите хората...", ядосан е поредният човек.

При проверка на Plovdiv24.bg се оказа, че сайтът на бакната не зарежда, вижте в галерия.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Klienti-na-CKB-izpadnaha-v-konfuzni-situacii-besni-sa-2074024
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.