Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Фитнес верига у нас ни цака жестоко с абонаменти?
Автор: Екип Burgas24.bg 09:21 / 11.01.2024Коментари ()811
©
Снимката е илюстративна
За некоректно отношение от страна на голяма фитнес верига писаха потребители в платформата на Helpbook.info

Сигналът е адресиран и до Комисията за защита на потребителите с молба за съдействие: "Аз съм клиент на фитнес от над 1 г., но искам да си прекратя абонамента, като подам молба с предизвестие от 30 дни. Те обаче ми отговорят, че това е невъзможно към днешна дата да считат 30 дни до 05.02 и да доплатя разликата, защото влизам в следващия отчетен период 5 дни, а искат от мен да подам в края на месеца заявление и да заплатя целия февруари.

За мен това е крайно некоректно и абсурдно. Разговаряла съм само с оператор, физически молба за прекратяване не съм подала, защото ще ме задължат да платя целия февруари.

За мен е коректно, подавайки на 05.01, 30 дни предизвестие, предвид че януари е платен, да си доплатя 5-те дни от новия месец. Моля за съдействие и проверка - това коректно ли е от тяхна страна и съвет как да продължа напред с прекратяването на абонамента си! Благодаря предварително!“, предаде BG on Air.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Fitnes-veriga-u-nas-ni-caka-zhestoko-s-abonamenti-1961993
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.