Усетихме ли файдата от намалените хранителни стоки в кампанията "Достъпно за всеки" | ||||||
| ||||||
Инициативата няма за цел да засегне производителите или дистрибуторите на по-ниско ниво по веригата за доставки, напротив – насърчава търговските вериги да работят по-тясно с тях, казват от Министерството на икономиката. Към момента в кампанията са включени 50 продукта, разпределени в 7 продуктови групи, каза за БНР председателят на Държавната комисия по стоковите борси и тържища Владимир Иванов. "Това са целева група за стоките от първа необходимост, където са включени варива, млека, меса, плодове, зеленчуци. Става въпрос за стоки от малката потребителска кошница и само храни от първа необходимост“, обясни Иванов. По думите му, вече се наблюдава и сериозен интерес към нехранителни стоки, но все още такива не са в обхвата на кампанията. Над 450 обекта в страната са се включили в инициативата, каза Владимир Иванов и добави, че 11 са големите вериги, които са припознали мярката "Достъпно за вас“, като се наблюдава интерес и от по-малки магазини. "Към момента срокът на кампанията е 8 месеца, донякъде е условен. Нека да видим как ще протече, но защо да не остане и като постоянна. В момента резултатите са много добри“, уточни председателят на Държавната комисия по стоковите борси и тържища. Потребителите могат да се ориентират за продуктите в кампанията лесно, тъй като те са обозначени със стикер, който изобразява зелена кошница с надпис "Достъпно за вас“, каза Владимир Иванов. Кампанията се провежда в унисон с механизма в т.нар. "Зелен документ“ на Европейската комисия за най-добри практики между търговците във веригата на доставките, където основно се визират хранителните продукти. |
Още по темата: | общо новини по темата: 379 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/64 ] следващата страница |