Цените на над 1000 продукта в Kaufland падат до 14 ноември | ||||||
| ||||||
"В следващите седмици даваме възможност на нашите клиенти да планират своето пазаруване, като могат да се възползват от атрактивните намаления и богатия избор на стоки. Доказали сме, че съотношението цена-качество е от първостепенно значение за нас и винаги се стремим да предложим на нашите клиенти всичко, от което имат нужда в своя магазин“., коментира Ялчин Джем, търговски директор на Kaufland България и член на УС. В периода от 16 до 22-и октомври, неделя, в Kaufland могат да бъдат закупени многобройни плодове и зеленчуци, сред които зелен лук и репички с марката "Брей!“ на промоционална цена. Разнообразие от месни продукти, колбаси и деликатеси с намаления над 15% очакват клиентите на ритейлъра на витрините с обслужване. Притежателите на Kaufland Card могат да се възползват и от специалните намаления на избрани артикули. В промоционалните предложения са и над 300 кисели и пресни млека, включително и козе и овче кисело мляко "Брей!“ от български ферми са намалени с минимум 20%. Многообразие от хранителни продукти и артикули за дома са сред хитовите extra предложения 2 в 1 на Kaufland. От зехтин и кашкавал, до сладкиши, кафе и препарати за пране – всеки втори артикул е безплатен, като по този начин потребителите спестяват до 50%. Над 60 прясно изпечени печива предлага на всички свои клиенти пекарната на Kaufland България тази седмица. Потребителите могат да закупят топла баница със сирене и извара с намаление от над 45% и багети с намаления над 35%. За любителите на вкусните десерти ритейлърът е подготвил донъти и торти с различни вкусове намалени с над 25%. Всички актуални предложения на най-голямата търговска верига у нас могат да бъдат разгледани в седмичната брошура. Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 64 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. |