Facebook актуализира логото си | ||||||
| ||||||
Просто се шегувамe - в общи линии то е абсолютно същото като предишното с изключение на това, че синьото е по-тъмносиньо, а малката буква f има няколко фини промени. В официалното съобщение компанията използва фразата "по-уверено изразяване на основния син цвят на Facebook". Това са много думи, за да се каже, че логото е по-тъмносиньо. Като оставим шегата настрана, логично е, че Meta само леко променя логото на Facebook, вместо да го преработи изцяло. Meta казва, че платформата се ползва от 2 милиарда активни потребители всеки ден, което означава, че всяка визуална промяна ще бъде видяна от много хора. Разбираме защо Meta предпочита да направи само сравнително малки промени в това, което вече е едно от най-разпознаваемите лога в технологичния сектор. В публикацията в блога се посочва, че е актуализиран и словният знак на Facebook. "Използвайки нашия персонализиран шрифт, Facebook Sans, ние променихме дизайна на словния знак и логото, за да създадем последователна обработка и да подобрим цялостната четливост във Facebook", казва Мета. "Подобно на промените в символа на логото, тези усъвършенствания ни позволиха да надградим наследството на нашата идентичност, като същевременно създадохме по-силна връзка между начина, по който словният знак се съчетава с останалата част от шрифта." Meta планира още промени в начина, по който изглежда Facebook, пише hicomm.bg. Компанията описва актуализациите, представени в блога в сряда, като "първата фаза на обновена система за идентификация" за приложението, така че очаквайте още промени в дизайна. |