© | От около година и половина "Кока-Кола“ експериментира с лимитирани напитки с по-мистериозни вкусове. В продукта Y3000 те искат да дефинират вкуса на бъдещето. Това е маркетингов ход, но компанията, разбира се, търси влияние и въздействие на ниво сетива и вкус. Това каза футурологът доц. д-р Мариана Тодорова в предаването "Сценарий от бъдещето“ на Радио "Фокус“ с водещ Ива Дойчинова.
Компанията обявява, че продуктът е лимитиран и така създават чувство за ексклузивитет, отбеляза тя. Те знаят как и успяват да привлекат вниманието на младите хора. "Въпреки че е съвсем ясно, че захарта и газираните напитки са вредни, те търсят да преодолеят тези недостатъци като се опитват да резонират на вкусовете и предпочитанията на младите.
В платформата си Creations те ангажират изкуствен интелект, който се е намесил във формулата на вкуса, но са казали, че все пак "Кока-Кола“ трябва да е "Кока-Кола“ и позволяват само 10% нюанс, видоизменение, нова вкусова характеристика. Разчитат повече на дизайна. Самата визия на този нов продукт е доста ярка, холограмна и изглежда по съвсем различен начин, доста атрактивно“, обясни доц. д-р Мариана Тодорова. |