Скандална ситуация на летище "Пловдив": Пилотът реши да не каца тук. Няма да дойде | ||||||
| ||||||
"Искам да разкажа колко неадекватно държание имахме на летище "Пловдив". Планирани бяха само два полета - до Меминген, Германия, и до Станстед, Великобритания. Първият беше канселиран, а вторият, нашият, имаше сериозно забавяне. Една неадекватна служителка на летището обяви по мегафона: "Важна информация. За полета за Германия. Пилотът реши да не каца в Пловдив. Няма да дойде. Кацна в София". След още 5 минути служителкате се включи отново: "Пътници, полетът ви е отменен". После съобщи за нашия полет, че ще има забавяне, защото самолетът е развален. Каза: "Съжаляваме, пътници, самолетът, който е за вас, е развален. Има технически проблем, чакаме инженери от Италия евентуално да го остранят. Молете се да дойдат. Молете се да ви оправят самолета". След 4 часа чакане същата служителка обяви, че няма информация и не може нищо да ни каже. Вече се бяхме чекирали, много от пътниците искаха да се откажат от полета. Това отношение е безобразно, а поведението е скандално! Все пак пристигна инженер от Италия, но нашето чакане продължи и по някое време служителката се включи с думите: "Пътници, ами, ами, ааааааа, отстранена е повредата, но работното време на екипажа свърши, та не знам какво ще правим". Накрая се развика бързо, бързо да сме се придвижели към самолета. Поведението беше ужасно, сред пътуващите имаше много чужденци, а всички съобщения бяха без превод на английски. Непрофесионално и неадекватно отношение към близо 400 пътуващи.". В крайна сметка самолетът за летище "Станстед", Лондон, е излетял след 6 часа забавяне. |
Още по темата: | общо новини по темата: 8 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница |