В света на модата: Испанска марка пуска нова колекция пикселизирани дрехи и чанти | ||||||
| ||||||
Но сега изглежда, че испанската марка ще раздели купувачите с най-дръзката си колекция до момента: експериментална гама от "пикселизирани“ дрехи. Най-скъпото облекло в "пикселната капсула“ е светлосин сиутшърт, който се продава на страхотните £1750. Според описанието на продукта, огромният суитшърт - който е направен до голяма степен от полипропилен - създава ефекта на "2D конструкция" благодарение на неравномерния черен шев, минаващ около страните. Въпреки че влезе в продажба едва тази седмица, суитшъртът вече получи одобрението на знаменитостите - партньорът на Риана, A$AP Rocky - който го носеше на 35-ия рожден ден на поп звездата миналия месец . Нещо повече, марката е включила и обрат на тяхната класическа тениска с анаграми - която обикновено струва £325 - в колекцията. Памучното горнище от £425 включва логото на марката - което е леко пикселизирано, но все още е разпознаваемо - точно в средата. Междувременно дизайнерите включиха в колекцията и чифт копринени панталони в цвят камила на стойност £1750, които се отличават с "изцяло пикселиран дигитален печат, странични джобове и задни джобове с кръпки“. В съответствие с непринуденото усещане на колекцията, Loewe преобрази три дънкови парчета - включително дънково яке за £1100, дънки за £825 и мини пола за £625. Не е изненадващо, че марката също така включи в гамата си култовата си дамска чанта "пъзел“, а Бионсе и Сиена Милър са сред нейните звездни фенове – в гамата. Но докато кожените чанти обикновено се правят само в един нюанс, това ограничено издание е комбинация от бяло, синьо и черно, за да му се придаде компютъризиран вид. Това е първата чанта, проектирана от креативния директор на марката Джонатан Андерсън, който се присъедини към марката през 2013 г. |