Становище на Lidl във връзка с публикация | ||||||
| ||||||
"В началото на тази година Lidl обнови своята политика за рационално хранене. Като част от нея си поставихме за цел до 2025 г. последователно да увеличаваме дела на растителните източници на протеини в нашия асортимент. Това включва както разширяване на гамата ни от веган продукти под собствената ни марка Vemondo, така и по-голям избор от бобови растения и ядки. Нашият стремеж обаче не е да ограничим предлагането на животински продукти, а да мотивираме своите клиенти да разнообразяват менюто си по-често с храни на растителна основа, възползвайки се от алтернативите на рафтовете ни. Няма да спрем да развиваме нашата гама от животински продукти. Клиентите ни ще продължат да откриват богат асортимент и от месни и млечни продукти, а благодарение на алтернативите, които предлагаме, и на прозрачното ни етикетиране даваме възможност на потребителите да вземат информирани и осъзнати решения за покупка". |