Покрай голямото пазаруване се сблъскахме и с големи проблеми | ||||||
| ||||||
– неработещи кодове за отстъпки при покупки през Интернет ️– фалшиви стоки – непредоставяне на инструкции за употреба на електрически уреди и съмнение за опасност – маркиране на артикули с намалени цени на редовните им цени – недействителни намаления – липса на промоционални артикули – по-високи цени на дадени стоки в онлайн магазина на търговец в сравнение с физическите му обекти* и др. На потребителите са дадени безвъзмездно насоки и помощ в комуникацията и подготвянето на писмени жалби до търговците за уреждане на казусите. А имаше и един пример за добра практика, която четири млади момичета споделиха с нас. Спонтанно решили да посрещнат новата година в Сливен, запазили като на шега къща за гости и макар да тръгнали със съмнения, останали приятно изненадани, когато видяли, че домакините ги чакали на гарата, а в къщата на масата имало приготвени за тях напитки и храна. |
Още по темата: | общо новини по темата: 259 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/44 ] следващата страница |