Три важни стъпки преди да се отправите към дестинацията, избрана за празниците | ||||||
| ||||||
- Обадете се на рецепцията, за да потвърдите пристигането си и да се уверите, че Ви очакват - Попитайте налични ли са всички предплатени от Вас допълни услуги, в т.ч. паркинг, ако сте с кола и офертата включва осигуряване на място за паркиране - Вземете със себе си всички документи за резервацията и запазените услуги и документите за заплащането им или си осигурете лесен достъп до дигиталните им варианти В случай че нещо се обърка, на място: - Опитайте да решите казуса в градивен диалог на рецепцията, при необходимост поискайте среща с управителя или негов заместник и заедно разгледайте възможностите за компенсация към момента - Подпишете двустранно протокол за възникналата ситуация и нейното развитие, независимо дали сте постигнали спогодба, или не - При липса на решение подайте писмена жалба към търговеца още на същия ден или в следващите няколко дни Отхвърли ли оплакването Ви, сезирайте институциите (разчитайте на безвъзмездната ни помощ да Ви напътим) Ако тепърва се оглеждате за оферти в последния момент, направете пет важни проверки: - Кой е търговецът? - Какво съдържа офертата? - Има ли други предложения и сравнете с тях по цена и включени услуги! - Съществува ли това място за резервация? - Можете ли да се свържете с негов представител и звучи ли Ви надеждно? Предупреждение! Може да се появят амбулантни търговци на оферти! Категорично не разчитайте на тях - както в последния момент, така и по всяко друго време на годината! Независимо от цената и от това дали всички други места са изчерпани и се надпреварвате се времето да грабнете поне този "шанс"! Избирайте място с действителна възможност за безплатно анулиране Пазете платежните документи |
Още по темата: | общо новини по темата: 259 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/44 ] следващата страница |