Проверяваме здравния си статус по телефона | ||||||
| ||||||
Технологията на проверката включва набиране на телефона на кол центъра на НАП 0700 18 700. След това се избира категорията „Осигуряване" от главното меню, следва избор на услугата „Справка за здравен статус", след което клиентът трябва да въведе своя единен граждански номер. Системата генерира автоматично гласово съобщение, което потребителят чува в момента (вж. приложената схема за бърз достъп до услугата). Информационният център на НАП дава отговори на въпроси за деклариране и плащане на данъци и осигуровки. На телефон 0700 18 700 гражданите могат да получат съвет как да платят здравните си вноски и да възстановят загубените си права. Цената на обаждането е един градски разговор за обаждащите се от стационарен телефон или по стандартната тарифа на съответния мобилен оператор. „Направихме тази услуга, за да облекчим клиентите на НАП. Вече не е необходимо те да посещават НАП, за да проверят здравния си статус. Не им трябва интернет или компютър за да получат тази информация, а могат бързо и удобно да направят справката по телефона. Това е решение, от което всички печелят - и клиентите и НАП", каза при пускането на новата услуга първият й потребител изпълнителния директор на НАП Красимир Стефанов. |