Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Експерти: България като туристическа дестинация се нуждае от по-добър маркетинг
Автор: Пламена Николова 09:50 / 28.07.2022Коментари ()847
©
Алианс Българско Черноморие празнува днес точно една година от своето основаване. Главната цел на сдружението е да обедини частните компании, Черноморските общини и Министерството на туризма за изграждането на силен туристически бранд и по-добър маркетинг на Българското Черноморие. Сдружението е решено да разработи и приложи маркетингова стратегия и кампания на основните туристически пазари – Германия, Великобритания, Полша, Чехия, Израел и др.  

Алиансът също така има за цел да подобри комуникацията и сътрудничество между всички заинтересовани страни в сектора. Членове на сдружението са: летища, авиолинии, туроператори, хотелиери, неправителствени организации, както и други организации, свързани с туризма, в т.ч. Община Бургас.

"България очевидно трябва да започне свой успешен международен маркетинг, в противен случай негативната тенденция в туристическия сектор ще продължи. Има някои външни негативни фактори като COVID-19 и войната в Украйна. Но най-големият проблем е, че от години има незадоволителен маркетинг на България като изключително атрактивна дестинация.

Ще продължим с усилията си да променим това и каним всички да се присъединят! В туризма трябва да работим заедно, тогава можем да напишем успешната история за България!“, заяви д-р Франк Кванте, Председател на Управителния съвет на Алианс Българско Черноморие.

Алианс Българско Черноморие постави начало на периодично провежданите "Инфо срещи на професионалистите в туризма“, с участието на представители на Министерството на туризма, инициира и участва в организирането на Българо-полски бизнес форум в гр. Варшава, присъства на множество срещи на високо ниво, проведе първоначален подбор на международно утвърдени агенции по дестинационен маркетинг.

По повод първия рожден ден на Алианс Българско Черноморие, Управителният съвет на сдружението изказва огромна благодарност на всички свои членове за доверието и смелостта им да се присъединят към тази амбициозна инициатива, чиито цели се простират отвъд просперитета на всяка конкретна членуваща организация.

Специални благодарности се отправят и към всички партньори, оказали подкрепа в дейността на Алианса, само някои от които са:

Негово Превъзходителство Кристоф Айххорн - Посланик на Федерална Република Германия в България;

Г-н Илин Димитров - Председател на Комисията по туризъм към Народното събрание на Република България;

Г-н Николай Костов - Съветник в Посолството на Република България във Варшава;

Асоциация на инкаминг агенциите (AIA) с председател - г-н Иван Грошев;

Германо-Българската индустриално-търговска камара с главен управител – д-р Митко Василев, както и много други.

 

Идейна позиция на Алианс Българско Черноморие:

Кои сме ние: Алианс Българско Черноморие е основан през юли 2021 г. като юридически регистрирано нетърговско частно-публично партньорство с цел значително да развива и подобрява туризма по българското Черноморие. Членове са летищни оператори, хотелиери, туроператори, авиокомпании, общини, доставчици на услуги и туристически неправителствени организации. Нови членове са добре дошли, а целта е да се представи цялата верига за създаване на стойност в туризма по Черноморието на България. Ние работим в тясно сътрудничество с Министерството на туризма и други държавни органи.

Цели на организацията:

Значително подобряване и засилване на международния маркетинг на България като туристическа дестинация;

 

Разрастване като туристическа дестинация в настоящите ТОП емитиращи пазари и разработване на нови пазари, особено Северна Европа, Франция и страните от Близкия изток:

 

Законодателни промени, които да дадат възможност за ефективно изразходване на маркетинговите средства на Министерството на туризма, както и възможността му да влиза в публично-частни партньорства;

 

Облекчаване на визовия режим за туристи от пазари с висок потенциал, особено страни от Близкия изток;

 

Организиране на маркетингови събития в пазари с висок потенциал – Полша, Германия, Франция и др.;

 

Всеобщо лобиране за подобряване на туристическия сектор по българското Черноморие, включително обмен на актуална информация в сектора.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Eksperti-Bulgariya-kato-turisticheska-destinaciya-se-nuzhdae-ot-po-dobur-marketing-1315459
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.