Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Полезни съвети с оглед хаоса по европейските летища
Автор: Екип Burgas24.bg 09:22 / 06.07.2022Коментари ()551
©
Какви са правата на пътниците при закъснял или отменен полет - съвети в "Денят започва" даде Соня Спасова от Европейски потребителски център.

Пътниците освен права имат и задължения, припомни тя, те трябва да проверят статуса на полета, преди да потеглят към летището. Трябва да тръгнат подготвени и в указаното от летището време.

"Някои летища настояват това да стане не два часа, както е общоприето в последно време, а по-скоро три и повече, за да може да се преминат проверките спокойно", отбеляза Соня Спасова.

При закъснения на полет над 2 часа, според Регламент 261 авиокомпанията е задължена да осигури грижи - храна, напитки, може да се наложи дори и нощувка, както и превоз от летището до хотела и обратно.

Ако това не се случи и на пътниците се наложи да си купят сами храна и напитки, да пазят касовите бележки и всякакъв вид платежни документи, за да моигат след това да претендират тези разходи пред авиокомпанията.

"Няма разлика дали авиокомпанията е нискотарифна или не, те всички попадат в обхвата на законодателството", заяви Соня Спасова.

Добър вариант е и застраховане, което предлагат авиокомпаниите при закупуването на билет.


Още новини от Международни новини:

https://www.burgas24.bg/novini/mejdunarodni/Polezni-suveti-s-ogled-haosa-po-evropeiskite-letishta-1300853
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.