Бургазлийка остана разочарована след пазаруване в популярна верига супермаркети | ||||||
| ||||||
Ето какво гласи сигналът до Burgas24.bg: Моя приятелка купи преди известно време доста шоколади на "Милка" от магазин "Анет" (за да участва в техни игри). Оказа се, както и друг се е случвало с продукти в "Анет", че са с изтекъл срок на годност. По-лошото е обаче, че днес моята приятелка се е опитала да си вземе парите обратно, но те (както винаги) не искат да връщат пари. Не само това, а и са груби и невъзпитани, и се опитват да се оправдават с клиентите. Често пъти при тях продукти на промоция свършват и цената на евтиния продукт остава да стои, а всъщност другите продукти са на по-висока цена. Освен това се е случвало често пъти продукти да нямат цени и това най-вероятно е нарочно, за да може клиента да плати каква да е цена, а връщането е доста трудно(да не кажа невъзможно). За разлика от тях, връщането на изтекли продукти в западните магазини става безпроблемно. В "Кауфланд" даже дават ваучер за 3 лв. при връщане на изтекли продукти, за да не си имат проблем с държавните институции и за да не изгубят клиенти, както и за да не им съсипят репутацията. Моята приятелка е била заснета от телефона на охраната (без нейно съгласие) и е имала доста разправии преди да стане ясно, че пари не искат да връщат. Молим за Вашето съдействие, тъй като чрез Вас нещата ще станат доста по-бързо,за да бъдат върнати парите. Изпращам Ви снимки на касовите бележки, както и снимки на опаковките и на цялата кутия, т.е. цялата партида е изтекла. |