Каква е равносметката след голямото пазаруване по празниците? | ||||||
| ||||||
"Тази година като че ли мина доста спокойно. Единствено ни изненада голямата блъсканица в моловете, тъй като се очакваше поради специфичната обстановка и сертификатите по-скоро търговията да стане онлайн като миналата година, но наистина имаше огромни опашки в моловете", каза той. Онлайн търговията не е толкова подготвена за големия наплив на поръчки през последните години, особено по празниците, затова не само в България, но и по цял свят голяма част от пратките и подаръците не пристигат навреме, обясни Николов. "Това е проблем с нарастващо значение и след като и тази година се проявява, догодина самите ние трябва да сме наистина по-внимателни", допълни той. Практиките на огромните намаления продължават да са много чести, но изпълнителният директор на "Активни потребители" призова хората да не гледат колко процента е дадено намаление, а да гледат цените в момента и да сравняват между няколко търговеца и/или продукта. "Търговците предварително завишават цените, за да могат после да обявят по-големи намаления. Добре, ама ние не получаваме заплатите си в проценти, а в някаква сума пари и в крайна сметка пак харчим различни суми за различните стоки и услуги", подчерта Богомил Николов. |
Още по темата: | общо новини по темата: 155 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/26 ] следващата страница |