Ексдепутат от Бургас: Най-важната задача на министъра на туризма е да каже на Европа, че сме сигурна дестинация | ||||||
| ||||||
Това написа във Фейсбук профила си Димитър Бойчев, който представляваше региона в парламентарната Комисия по икономическата политика и туризъм. Ексдепутатът обръща внимание, че добрата реклама за всяка една държава са обнадеждаващите данни за местната ситуация с Ковид 19. Според здравните власти България категорично излиза от третата вълна на пандемията. Това се вижда и от публичната статистика. Сега е точния момент правителството да разпространи тези данни до партньорите ни по цял свят. Туристите не търсят сами информация– тя трябва да достигне до тях от местните туроператори", категоричен е Бойчев. Той припомни, че в края на 44-тото Народно събрание, с гласовете на ГЕРБ, беше осигурен бюджет за продължение на програмата за подпомагане на туроператорите, т.е. така наречените 35 евро за чартърна седалка. Министерството на туризма трябва да работи в посока тази програма да се разшири и към автобусния превоз. Това е реалистично искане на бранша, което ще има положителен ефект в трудната ситуация. Новият министър на туризма е именно човек от бранша, затова очакванията към нея са за бързи решения и действия в полза на сектора. Миналата седмица Димитър Бойчев се включи в инициативата за ускорена ваксинация на персонала на хотели, ресторанти и магазини на територията на Слънчев бряг и региона. Колкото повече хора за защитени с ваксина, толкова по-големи са шансовете за успешен сезон, категоричен е Димитър Бойчев. |