EVN: С 10 дни се удължава срокът за плащане на тока! | ||||||
| ||||||
Друга мярка, договорена на срещата, е временно преустановяване на планирани дейности по електроразпределителната мрежа, които изискват планирано прекъсване на електроснабдяването. Компаниите ще се фокусират върху неотложни дейности и такива свързани с възстановяване на захранване в случаи на аварии. Компанията ще предложи и техническа консултация на болнични заведения относно състоянието на тяхното електрозахранване. Клиентските офиси на EVN остават отворени. Дейността им е организирана съобразно наложената извънредна ситуация в страната, при взети всички мерки за защита на работещите сътрудници и посещаващите клиенти. Това включва контрол на достъп в помещенията, дезинфекция и др. Компанията за пореден път призовава клиентите да избягват посещение на EVN Офиси, ако нямат спешна необходимост и да ползват дистанционните услуги на компанията. Дистанционните услуги включват: Приемане на документи подписани с електронен подпис Безкасови начини за плащане на консумирана електро и топлоенергия Плащане през интернет страницата www.evn.bg чрез платформата "ЕVN Онлайн плюс“ Директен дебит Е-банкиране Epay.bg Transcard.bg Банкомат Всички кеш терминали в страната. Безплатни известия по SMS/Имейл с информация за фактури. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx Контакти и информация по телефон и имейл денонощен тел. 0700 1 0007 и по имейл info@elyug.bg – при липса на захранване и мрежови въпроси денонощен тел. 0700 1 0207 – за автоматична проверка на сметка денонощен тел. 0700 1 7898 – за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация) тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg – за обща информация и услуги. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14432 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2406 ] следващата страница |