Вижте какво свърши общественият посредник на Бургас през 2018-а | ||||||
| ||||||
През изминалата година най-голям брой сигнали и жалби от граждани са постъпили в Области Здравеопазване, ТЕЛК, НЕЛК и Социални дейности - работено по общо 41 бр. жалби. "Хората с увреждания и днес продължават да бъдат изолирани, трудно, а понякога и невъзможно им е да излязат извън домовете си, както поради недостъпната архитектурна среда, така и поради липсата на адекватни услуги за социално включване. Често поставяните въпроси на гражданите са в причинно следствена връзка с безпаричието и липсата на работа за хора в пред пенсионна възраст", посочва Стамболиев. На второ място по брой подадени сигнали и жалби се нареждат области Благоустройство и строителство, Устройство на територията и Незаконно строителство. Работено по 39 регистрирани жалби. В област Етажна собственост е работено по 34 жалби и в област Транспорт, паркинги, улици е работено общо по 32 жалби. "И тази година бях посещаван от граждани от различни близки до Бургас общини – подадени общо 62 жалби. Приемах и продължавам да приемам всички граждани, независимо дали поставеният от тях проблем е в териториалната ми компетентност, защото забелязвам, че "подхвърлянето на горещия картоф“ и отлагане на решаване на проблемите на хората е опасна тенденция и се превръща в заболяване на администрацията, било то общинска или държавна. По брой сигнали и жалби съм най-натовареният обществен посредник в страната, преди София, Пловдив, Стара Загора и всички други общини, където има избран такъв.От планирания бюджет реализираната икономия е в размер на 33 684 лв., основно от спестени трудови възнаграждения и осигуровки за незает щат", добавя още общественият посредник на Бургас. |