"Български пощи" с нова услуга в сферата на електронната търговия
Автор: Екип Burgas24.bg 10:19 / 06.08.2018Коментари ()1939
© Burgas24.bg
"Български пощи“ ЕАД въвежда нова услуга за приемане, пренасяне и предаване пратки на клиенти на eMAG, както и инкасиране на дължими суми по наложен платеж.

Получателите ще се уведомяват с SMS в деня на пристигане на пратката в избраната от тях пощенска станция и тази пратка трябва да бъде взета от тях в срок от седем календарни дни от получаването й в ПС.

Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции на територията на град София, като до няколко месеца се предвижда услугата да обхване офисите на дружеството в големите градове, а впоследствие и в по-малките населени места в страната. Списък на пощенските станции, в които се изпълнява услугата, се намира на сайта на "Български пощи“ ЕАД.

"Български пощи" ЕАД все по-активно търси нови пазарни ниши, обогатява своето портфолио, развива се технологично и разнообразява дейността си в отговор на нарастващите клиентски изисквания. Електронната търговия ще продължи да генерира ръст на пратките, поради което дружеството разработи и внедри софтуерно приложение, необходимо при доставката на стоки, поръчани чрез електронни магазини.

Партньорството с еMAG ще бъде съпътствано с реновация и осъвременяване на част от офисите на "Български пощи“ ЕАД в София, за да отговарят те на високите изисквания на потребителите на онлайн магазина, които търсят гарантирано удобство и бързина при доставката на очакваните пратки.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Bulgarski-poshti-s-nova-usluga-v-sferata-na-elektronnata-turgoviya-807524
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.