Лектори се срещнаха с 50 000 ученици, за да разяснят данъците и осигуровките | ||||||
| ||||||
Феновете на кампанията във Фейсбук вече са над 16 000 (www.facebook/vlezvchas). Най-голям е броят на почитателите й от Видин, Пловдив и столицата. В данъчните часове най-интересни за младите са примерите от практиката на служителите на НАП, както и мерките, които предприема Агенцията, за да се справи със "сивата икономика". Ролята на министър на финансите се оказва предизвикателство за учениците, но те с радост влизат в нея и успешно разпределят бюджета на държавата по сфери. Над 300 ученика тестват знанията си след онлайн курсовете по данъци и осигуровки на www.vlezvchas.bg, които са основен акцент на кампанията през тази учебна година. Всеки ученик, който се е включил в играта може да се състезава за големи награди - дронове, електронни книги, портативни говорители или камери за екстремни спортове. Последният победител от "Play за награда" е Панайот Събев от София. Любител на адреналина и високите скорости, 18-годишният участник спечели нова водоустойчива камера за екстремни спортове. Панайот е ученик в Професионална гимназия по електротехника и автоматика и участва в образователната игра от самото й начало с 225 точки, събрани от успешно преминати тестове след всеки видео урок на НАП. |