Променен отчетен период за част от клиентите на EVN
Автор: Екип Burgas24.bg 12:16 / 16.09.2013Коментари ()1934
© Impact Press Group
EVN България продължава процеса по модернизация на отчитане на електроенергията за битовите и малките стопански клиенти през месец септември 2013 г. В тази връзка за някои клиенти, считано от септември 2013 г., ще настъпят еднократни промени в графика за отчитане на консумираната електроенергия. 

Възможно е само за септември 2013 г. отчетният период за някои от клиентите да обхваща по-кратък период от 30 дни. Респективно отчетният период за друга част от клиентите може да обхваща по-дълъг период от време. По-късите или по-дълги периоди на отчитане ще бъдат само за периода от 1 септември до 30 септември 2013 г. При последващите месечни отчитания отчетният период ще продължи да бъде около 30 дни, като се запазва ролиращият му характер, т.е. отчитане по време на целия месец.

Еднократната промяна в графика на отчитане обхваща 3948 клиенти в различни населени места в Югоизточна България, сред които Пловдив, Димитровград, Сливен, Бургас. С цел максимално доброто информиране, EVN България изпрати индивидуални писма до клиентите. Във връзка с тази еднократна промяна за 431 клиенти от тях е възможно да настъпи промяна и в сроковете за плащане. Напомняме, че утвърдените от дружеството срокове за заплащане на консумирана електроенергия са: 

• I група - от 1-во до 15-то число на месеца 
• II група - от 11-то до 25-то число на месеца.

Промяната в срока за плащане при клиентите, преминаващи от I група към II група или обратно, ще влезе в сила за септемврийската фактура, която се плаща през октомври 2013 г. Тази промяна ще остане в сила и за последващите месечни фактури.

Във всяка издавана от EVN България фактура за електроенергия се съдържа конкретният период, за който е отчетена електроенергията, количеството консумирана електроенергия, срока на следващо отчитане, срока на следващо плащане, както и телефонен номер за връзка. Всеки клиент може да се информира и на денонощен телефон 0700 1 7777, както и на място в обслужващия EVN Офис.

Проектът за модернизиране на отчитането на електроенергия има за цел подобряване на администрирането му и прилагането на дейностите по отчитане на консумацията и нейното фактуриране.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 - телефон при аварии
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 10207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg
www.evn.bg




Още по темата: общо новини по темата: 289
01.07.2016 »
01.07.2016 »
30.06.2016 »
28.05.2016 »
15.04.2016 »
01.04.2016 »
предишна страница [ 1/49 ] следващата страница
Още новини от Новини от Бургас:

https://www.burgas24.bg/novini/burgas/Promenen-otcheten-period-za-chast-ot-klientite-na-EVN-454028
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.