© Burgas24.bg | | 15 са основателните жалби от бургазлии, подадени към електроразпределителното дружество, касаещи въпроси за сметки, фактуриране и отчитане. Данните бяха оповестени от представители на дружеството.
От началото на февруари до 25-ти. За Бургаска област са подадени 1 070 жалби, а общо за цялата територия обслужвана от дружеството са 5 170. Основателните до този момент за област Бургас са 15 по отношение на отчитането, но има още 530 жалби, по които се работи. От тези 15, 7 са за отчитане, а останалите са за проблем с часовниковия механизъм. От дружеството съветват да се подават жалби, защото само тогава разбират че има някакъв проблем съответния клиент. Всеки клиент, който е подал жалба по каквито и да е въпроси до отговарянето й няма да бъде изключван.
От фирмата припомниха че от 2009 г. насам всички електромери са сменени с нови и имат много малка повреждаемост, но все пак е механичен прибор. Дружеството е проверено от ДКЕВР миналата седмица като всички проверки са били извършени в присъствие на клиенти, всички електромери са показали правилно измерване. До момента 200 са подадените молби за разсрочено плащане като са удовлетворени 139.
Източник: Радио "Фокус" |