Луксозен рекламен пътеводител на 4 езика ще бъде изработен за курорта "Слънчев бряг" | ||||||
| ||||||
Пътеводителят ще включва каталог на туристическите обекти и карта в електронен формат с богат снимков и информационен обем. Целта на всичко това е повишаване на ефективността на регионалния маркетинг, устойчиво туристическо предлагане и налагане на марката на международния туристически пазар, каза Елена Иванова, председател на Управителния съвет на сдружение "Съюз на собствениците"-Слънчев бряг. В рамките на проекта ще бъде реализиран общ регионален туристически продукт с наименование "5 дни - 4 сезона - 3 общини", който включва туристически обекти от централен Черноморски регион, съобщи Иванова. Планираните в проекта дейности, включват реализиране на туристически пакети извън активния туристически сезон, организиране и провеждане на туристически форуми, информационни и комуникационни кампании, експедиентски пътувания, разработка и отпечатване на нови рекламни материали и използване на съвременни средства и техники за разпространение, които да осигурят ефективна туристическа информация за потребителите. Предвидени са още участия и мащабно представяне на региона на национални и международни туристически борси и изложения, маркетингови проучвания, както и насърчаване на екологични, квалификационни, инфраструктурни и др. проекти в отрасъла. Финансирането по проекта е в размер на 433 394.40 лева, а максималната продължителност по изпълнението му е 24 месеца. |