© Burgas24.bg | | Все повече бургазлии търсят правата си в комисията за защита на потребителите, каза Николай Стойков началник на комисията в Бургас. Това най-вече личи и по броя на жалбите постъпили в офиса на комисията в Бургас. За миналата година общият им брой е 1200, а сега от началото на годината те са 300. Регионалния офис в Бургас няма предвидени инициативи във връзка с днешния световен ден на потребителите, а ще подпомага приемната в София и всички жалби които граждани, представят, касаещи мобилни оператори ще бъдат предадени в София. Именно сигналите срещу мобилни оператори са зачестили в последно време, каза Стойков.
"За последните четири месеца жалбите постъпили в Комисията за защита на потребителите в Бургас касаещи мобилни оператори са около 200, най-вече те са за казуси свързани с пренос на мобилните номера, прекратяването на договорите. Има доста възражения по сметки и за неспазване на кредитен лимит", каза Стойков. Проблемите с мобилните оператора комисията за регулиране на съобщенията и Комисията за защита на личните данни и именно за това днес такава приемна се организира в столицата. В правомощията на комисията за защита на потребителите са неравноправните клаузи в договорите с общите условия, уточни Стойков. В някои от случаите тези общи условия в договорите не са ясни за потребителите, от друга страна не винаги договорите се четат от потребителите, а в някои от договорите шрифта с който са написани тези условия се четат трудно, посочи още началникът на комисията за защита на потребителите в Бургас.
Източник: Радио "Фокус" |