За какво да внимаваме, когато планираме пътувания, свързани с резервации | ||||||
| ||||||
Мирослав организира тридневна почивка с приятелите си в Милано. Запазва апартамент онлайн и всичко изглеждало наред, докато не се настанили. "Като влязохме в стаята, като погледнахме не беше това от снимката. Най-фрапиращо беше, когато влязохме в кухнята, беше изпочупена, беше супер мръсна, неизмити прибори. В баните се люпеше мазилката миришеше на мухъл“, обясни пред bTV Мирослав Велев. Правят опити да се свържат с наемодателя, но без успех. Българското Министерство на външните работи се оказва безсилно. Местната полиция също отказва съдействие, а случаи като този на Мирослав не са един и два, уточняват от Европейския потребителски център (ЕПЦ). "Става въпрос за проблеми с резервациите. Понякога технически проблем или по други причини. Анулирането на резервациите и след това възстановяването на средствата, са най-често срещаните случаи“, обясни Соня Спасова, директор на ЕПЦ. При резервация, първо трябва да се прочетат отзивите и да се провери има ли официален метод за плащане. А при туроператорите - дали са вписани в търговския и туристическия регистри. "В основата на всичко е как ще си вземеш парите обратно, тоест къде ще намериш този човек, за да го съдиш“, уточни Румен Драганов от Института за анализи и оценки в туризма. Затова, експертите препоръчват да не се доверяваме на примамливи, но съмнителни оферти. |
Още по темата: | общо новини по темата: 179 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/30 ] следващата страница |