Забавянето на онлайн покупки не скъсява 14-дневния срок за отказ | ||||||
| ||||||
"Ако покупката не пристигне при нас до 30 дни, имаме право да се откажем от нея. Много пъти за потребителя е важно пратката да дойде до дадена дата. Някой има рожден ден и ние сме взели подарък за този рожден ден, но той вече е отминал и разваляме сделката, тъй като се е наложило да купим нещо друго. Тогава, ако сме платили предварително, търговецът трябва да ни върне парите в 14-дневен срок и то по начина, по който сме ги превели, освен ако не договорим друго“, даде пример тя. Руменова обясни какви са задълженията на търговците и препоръча какво да бъде поведението на потребителите, ако при обявено съобщение за намаление впоследствие се окаже, че отстъпките обхващат само най-непопулярни размери облекла – много големи и много малки номера: "Ако намалението важи само за отделни артикули, търговецът задължително трябва да ги е отделил от останалите стоки в търговския обект, за да знае клиентът кои точно стоки са намалени. И тук вече е нашата сила – да си кажем: разглеждам намалените стоки, ако нищо не е за мен, просто излизам и не продължавам да търся, за да не купя нещо, което иначе не бих.“ |