Голямо задоволство цари за електронните ваучери за храна, поне сред тези, които ги получават | ||||||
| ||||||
Проучването показва, че инфлацията продължава да влияе върху покупателната способност на българските служители, като разходите за храна остават устойчив приоритет. Ваучерите за храна доказано играят ключова роля за облекчаване на този натиск, като увеличават покупателната способност и предлагат значително удобство. 84% от служителите споделят, че ваучерите за храна увеличават покупателната им способност и ако не ги получават, това ще се отрази негативно на бюджета им и качеството на храната, която консумират. 85% вярват, че ако сумата се удвои, те ще подобрят качеството на храната, която консумират, защото ще имат възможност да купуват по-висококачествени продукти. 85% от търговците, приемащи ваучери за храна, одобряват тяхната дигитализация, защото сумата се осребрява на момента без забавяне (54%), спестяват време за броене и логистика (58%) и им помагат да привличат повече клиенти (48%). Общо 85% от търговците смятат, че ваучерите за храна имат положително влияние върху тяхната дейност, а 82% наблюдават увеличение в оборотите си. Три четвърти от търговците отбелязват, че клиентите поставят това дали обектът им приема ваучери за храна, като основен критерий при избора на заведение, a 63% споделят, че клиентите, ползващи ваучери за храна, харчат по-големи суми. Близо 70% вярват, че благодарение на ваучерите за храна, тяхното заведение/магазин е набрало повече популярност сред потребителите. Положителните отзиви по отношение на дигитализацията затвърждават привлекателността на електронните ваучери за храна както за търговските обекти, така и за служителите, създавайки по-ефикасна и безпроблемна екосистема за всички заинтересовани страни. |